مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:252020-06-30سياسي

درخواست حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی از استاندار و شهردار مشهد


حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای بر ضرورت بازگرداندن محدودیت ها در مواجهه با موج دوم کرونا تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای بر ضرورت بازگرداندن محدودیت ها در مواجهه با موج دوم کرونا تاکید کرد.

در بیانیه این حزب آمده است؛ مردم شریف خراسان رضوی، شهروندان عزیز مشهدالرضا(ع)، صنوف مختلف و مسئولین محترم استان، چنان که مستحضرید و به گواه گزارش های ستاد ملی و کارگروه استانی مبارزه با کرونا، از آغاز شیوع این ویروس تا اواسط خردادماه، به دلیل رعایت فراگیر پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بزرگوار استان و اعمال محدودیت ها و با برنامه ریزی و مدیریت صحیح مدیران استانی و همچنین با ایثارگری و فداکاری کادر بهداشت و درمان، کووید19 در شهر مشهد و در استان خراسان رضوی به میزان قابل توجهی کنترل و مهار شد.

اما علیرغم افزایش امکانات بهداشتی، ارتقای دانش و تجارب درمانی و به دنبال کاهش حساسیت ها از سوی اغلب شهروندان، بازگشایی اماکن عمومی، بازار و نیز کاهش سطح محدودیت ها در ادارات و دستگاه های دولتی و مجامع عمومی، گزارش ها و مشاهدات از آغاز موج دوم کرونا و احتمال بروز وضعیت های غیر قابل کنترل حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی از استاندار و شهردار مشهد

درخواست حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی از استاندار و شهردار مشهد