مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:052020-06-29پزشكي

کرونا تمام نشده است/ برگزاری مراسمات عروسی و عزای خانگی واقعا به چه قیمت!


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تالارها بسته است، ولی در مواردی مراسمات عزا و عروسی در منزل برگزار می شود، مردم بدانند کرونا تمام نشده و معلوم نیست چه نوع کرونایی بگیرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت کرونا در استان، اظهار داشت: استان کرمانشاه در اسفندماه، فروردین ماه و اردیبهشت ماه از لحاظ شیوع ویروس کرونا وضعیتی نسبتا مطلوبی داشت.

وی ادامه داد: تعداد بیماران و موارد بستری در ماه های ذکر شده کم بود، روزانه بین 25 تا 30 نفر بستری داشتیم و متوسط مرگ و میر ما نیم نفر در روز یعنی یک روز در میان به صورت متوسط مرگ و میر داشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه از نیمه دوم خردادماه و با تعطیلات عید سعید فطر و دید بازدید مردم بر این تعداد اضافه شد و ما با یک خیزی از این بیماری مواجه شدیم.

وی تصریح کرد: بطوری که الان روزانه به طور متوسط حدود 60 تا 80 نفر بیمار بستری و حدود 6 نفر مرگ و میر داریم این نشان دهنده قرمز بودن وضعیت بیماری در استان است.

مرادی به نقش مراسمات عروسی و عزا در افزایش تعداد مبتلایان اشاره و بیان کرد: علی رغم محدودیت های که توسط استان اعمال می شود همچنان برگزاری مراسمات را داریم، تالارها بسته است ولی در مواردی مراسمات در منزل، محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تمام نشده است/ برگزاری مراسمات عروسی و عزای خانگی واقعا به چه قیمت!

کرونا تمام نشده است/ برگزاری مراسمات عروسی و عزای خانگی واقعا به چه قیمت!