مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 02:552020-06-29سياسي

انتقاد استاندار ایلام از جای خالی یک حماسه بزرگ در تقویم ملی


«قاسم سلیمانی دشتکی»، استاندار ایلام در پیامی به شرح زیر به مناسبت سالروز عملیات کربلای (1) از جای خالی حماسه بزرگ آزادسازی مهران در تقویم خبر داد.

- ایسنا/ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار ایلام در پیامی به شرح زیر به مناسبت سالروز عملیات کربلای (1) از جای خالی حماسه بزرگ آزادسازی مهران در تقویم خبر داد.

دهم تیرماه سالروز حماسه آزادسازی مهران عزیز در سال 1365 است و چقدر جای خالی این حماسه بزرگ در تقویم ملی کشور احساس می شود! رویدادی عظیم و به یادماندنی که باید آن را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس نامید.

روزی که سند افتخار رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، حضرت امام خمینی (ره) را به تصویر می کشد تا چنین در وصف آزادی مهران سخن بگوید: مهران را هم خدا آزاد کرد.

مهران دیار آلاله های به خون آغشته، سرزمین ایثار و مقاومت، تربت پاک شهیدان ایران اسلامی، امروز به دروازه کربلا ملقب گشته است.

دیروز مهران پیشانی دفاع مقدس و نبرد با دشمن در عملیات کربلای یک بود و امروز دروازه ورود به عتبات عالیات و مسیر شماره یک زائرین حضرت اباعبداالله الحسین علیه السلام به سمت کربلای معلی است.

و ایلام با مرز عشق و دلدادگی مهران کربلایی شده است تا مردمانش خاک پای مسافرین کوی عشق را توتیای چشم خویش کنند و این سرزمین را پایتخت خادمین اربعین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار ایلام از جای خالی یک حماسه بزرگ در تقویم ملی

انتقاد استاندار ایلام از جای خالی یک حماسه بزرگ در تقویم ملی