مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 02:252020-06-29ورزشي

برگزاری مسابقات اسب دوانی در شب/ کاهش فقر حرکتی اولویت ورزش همگانی گنبدکاووس


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم چراغانی کردن و ایجاد روشنایی در مجموعه سوارکاری این شهرستان، گفت: می توان با هدف جذب گردشگر بیشتر بعد از پایان کرونا مسابقات اسب دوانی را در شب برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امان قلیچ شادمهر امروز در جریان بازدید از اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس و دیدار با رییس این اداره با اشاره به اینکه جایگاه واقعی گنبدکاووس در حوزه ورزش باید به همگان معرفی شود، اظهار کرد: باوجود اینکه بخش عمده ای از قهرمانان ملی، بین المللی و المپیکی استان گلستان متعلق به شهرستان ما هستند اما در شان و جایگاه گنبدکاووس به ورزش این شهرستان توجه نمی شود.

وی با بیان اینکه امروزه ورزش همگانی به عنوان یکی از محورهای توسعه نشاط اجتماعی مطرح است، افزود: از رییس اداره ورزش و جوانان انتظار داریم برنامه مدون خود را در حوزه توسعه محور با هدف ورزش همگانی و سلامت کاهش فقر حرکتی، برنامه های تفریحی و فراغتی در سطح شهرستان ارائه کند.

نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اداره ورزش و جوانان می تواند در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به بهترین شکل ممکن نقش ایفا کند، خاطرنشان کرد: برنامه های زیربنایی نیز در حوزه توسعه ورزش قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات اسب دوانی در شب/ کاهش فقر حرکتی اولویت ورزش همگانی گنبدکاووس

برگزاری مسابقات اسب دوانی در شب/ کاهش فقر حرکتی اولویت ورزش همگانی گنبدکاووس