مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 18:552020-06-29ورزشي

اولین نشست ستاد مرکزی طرح شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان


اولین نشست ستاد مرکزی طرح شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- اولین نشست ستاد مرکزی طرح شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، عملکرد این وزارتخانه در بزرگداشت و تکریم مقام شامخ شهدای ورزشکار، تجلیل از خانواده معظم شهیدان و توجه به جامعه ایثارگران را درخشان دانست و تاکید کرد که وزارتخانه و مجموعه مدیران ورزش کشور ارزش و احترام بالایی برای ایثارگران قائل هستند.

سید عبدالحمید احمدی در اولین نشست ستاد مرکزی طرح شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: 35 درصد از بدنه وزارت ورزش و جوانان را ایثارگران تشکیل می دهند و وزارتخانه با برخورداری از 1800 فرزند شهید و ایثارگر از یک سرمایه معنوی ارزشمند و گرانقدر برخوردار است.

احمدی افزود: جامعه ورزش کشور پنج هزار شهید ورزشکاردر دوران دفاع مقدس تقدیم کرده و بیش از 130 شهید مدافع حرم و 17 شهیده ورزشکار هم در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است.

وزارت ورزش و جوانان و مجموعه مدیریت ورزش کشور در فدراسیون ها و استان ها این افتخار را داشته اند که در جهت ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا و تعظیم و تکریم به خانواده ایثارگران برنامه هایی همچون کنگره ملی شهدای ورزشکار، یادمان شهدای ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست ستاد مرکزی طرح شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان

اولین نشست ستاد مرکزی طرح شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان