مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 18:152020-06-29ورزشي

گلزن فولاد دروازه بان شد / امیدواری اهواز به آسیا


فولاد خوزستان در حالی در برابر ماشین سازی به برتری رسید که به دلیل اخراج دروازه بان خود مجبور شد از لوسیانو پریرا گلزن خود درون دروازه استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر دوشنبه شب در وزرشگاه شهدای فولاد خوزستان تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری تیم اهواز با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

گل های بازی را فرشاد احمدزاده (16)، لوسیانو پری را (65) برای فولاد و بابک مرادی (4) برای ماشین سازی به ثمر رساندند.

این بازی را سید رضا مهدوی با کمک امیررضا آشور ماهانی و حمید سبحانی قضاوت کرد و در آن شهاب الدین گردان دروازه بان تیم فولاد خوزستان را در دقیقه 89 اخراج کرد.

همچنین فرشاد احمدزاده، موسی کولیبالی، امیرحسین باقرپور (فولاد) و بابک مرادی، شاهین توکلی، دوس سانتوس (ماشین سازی) از داور کارت زرد دریافت کردند.

فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: شهاب الدین گردان، مجتبی نجاریان (79- صالح حردانی)، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده (46- محمد آبشک)، زبیر نیک نفس (79- سینا زامهران)، محمد قاسمی نژاد (64- امیرحسین باقرپور)، فرشاد احمدزاده، عباس بوعذار (46- صابر حردانی) و لوسیانو پری را و هدایت جواد نکونام به میدان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزن فولاد دروازه بان شد / امیدواری اهواز به آسیا

گلزن فولاد دروازه بان شد / امیدواری اهواز به آسیا