مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 17:102020-06-29سياسي

روستای الگن چاروسا به عنوان روستای هدف گردشگری جنوب کشور معرفی می شود


معاون پژوهشی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت: روستای الگن چاروسا به عنوان روستای هدف گردشگری جنوب کشور معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا،  آمارها نشان می دهد که طی دهه های اخیر جنگل های استان در خطر نابودی قرار گرفته و مشکلاتی که در سایه این نابودی در حال رشد است غیرقابل گریز است.

در همین زمینه یکی از جوانان کهگیلویه ای ایده ای برای حل این معضل را در ذهن خود پرورش داده و با تاسیس یک بنیاد ملی در راه بهبود شرایط این جنگل ها گام برداشته است.

کارهای بسیار خوبی در زمینه این بنیاد برداشته شد اما حضور مسئولین کشوری،استانی و منطقه ای در روستای الگن باعث شد تا بتوانند مشکلات این روستا را بررسی کنند.

امروز معاون پژوهش وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور به همراه فرماندار ائمه جمعه دهدشت، قلعه رییسی و دیشموک و دیگر مسئولین شهرستانی و چاروسایی با حضور در روستای الگن از وضعیت کاری این بنیاد و بازدیدی از روستا را دستور کار خود قرار دادند.

مردم روستای الگن از این اقدام و تاسیس چنین بنیادی بسیار خوشحال و از مسئولین خواستند تا الگن را به عنوان پایلوت روستایی استان قرار دهند.

سعید انصاری مدیر بنیاد الگن در خصوص این بنیاد عنوان کرد: از حدود یکسالی که از تاسیس بنیاد الگن می گذرد اقدامات بسیار خوبی انجام گرفت و مهمترین هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای الگن چاروسا به عنوان روستای هدف گردشگری جنوب کشور معرفی می شود

روستای الگن چاروسا به عنوان روستای هدف گردشگری جنوب کشور معرفی می شود