مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 16:052020-06-29اقتصادي

200 نقطه از محور هزارجریب نکا دچار رانش شد


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا با اشاره به ساخت 15 دیواره حفاظتی در سال گذشته در محورهای پر خطر هزار جریب، گفت:200 نقطه در این محور طی چهار ماه اخیر دچار رانش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی قدمی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه نکا که در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت مرمت و ترمیم نقاط آسیب دیده محورهزار جریب اظهار کرد: پس از سیل اسفند ماه سال گذشته شاهد رانش بیش از 200 نقطه در محور هزار جریب نکا بودیم که به مراتب این بلایای طبیعی 60 میلیارد تومان خسارت به محورهای ارتباطی این منطقه وارد کرد.

وی افزود: برای برون رفت از مشکلات رانشی در مناطق آسیب دیده پس از بررسی های صورت گرفته ریزش برداری، تسطیح و بهسازی این محورها با هدف ترمیم و مرمت محورهای هزار جریب اجرایی شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا گفت: از محل اعتبارات مربوطه سه میلیارد و 900 میلیون ریال برای بهسازی و مرمت هزار جریب در نظر گرفته شد که خوشبختانه با تخصیص اعتبارات میزان اعتبارات حوزه راهداری به 5 میلیارد و 200 میلیون تومان افزایش یافت.

قدمی اضافه کرد: 15 دیواره حفاظتی و زهکشی کانال ها سال گذشته ساخته شد همچنین دیواره های حفاظتی و زهکشی عبور روستای سارم در محور استخر پشت و دیواره حفاظتی جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نقطه از محور هزارجریب نکا دچار رانش شد

200 نقطه از محور هزارجریب نکا دچار رانش شد