مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 15:302020-06-29سياسي

واکنش ها به نامه ی آیت الله موسوی خویینی ها به رهبر معظم انقلاب


آیت الله موسوی خویینی ها در جریان نامه خود به رهبری که درست 16 روز پس از نامه اش به مهدی کروبی و درخواست رفع حصر از «خداوند» تدوین شده، انتقادهایی اساسی به وضع فعلی ایران مطرح و خواستار «درنگ» در این ملاحظات شده است.

- آیت الله موسوی خویینی ها در جریان نامه خود به رهبری که درست 16 روز پس از نامه اش به مهدی کروبی و درخواست رفع حصر از خداوند تدوین شده، انتقادهایی اساسی به وضع فعلی ایران مطرح و خواستار درنگ در این ملاحظات شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: نماینده بنیانگذار جمهوری اسلامی در ماجرای اشغال سفارت ایالات متحده در تهران، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و حالا دبیرکل مجمع روحانیون مبارز است.

سیدمحمد موسوی خویینی ها یکی از شناخته شده ترین یا به بیان دقیق تر ازجمله مهم ترین بزرگان در قید حیات نظام جمهوری اسلامی است، در سکوت روزگار گذرانیده و حالا از قرار معلوم این روزها قصد شکستن این روزه سکوت را دارد؛ چنان که در 2 هفته گذشته با 2 نامه سرگشاده دوباره به صفحه اصلی اخبار رسانه ها بازگشته؛ بازگشتی که برای او بی جنجال هم نبود چنان که روز گذشته و 24 ساعت پس از انتشار نامه اش به رهبری، کنشگران و البته مطبوعات و رسانه های متعلق به منتهی الیه راست سیاست ایران، یکی پس از دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به نامه ی آیت الله موسوی خویینی ها به رهبر معظم انقلاب

واکنش ها به نامه ی آیت الله موسوی خویینی ها به رهبر معظم انقلاب