مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 15:052020-06-29اقتصادي

درآمد شهرداری نباید از شهر فروشی به دست آید


شهرداری مجموعه ای خدماتی است که وظیفه خدمات دهی به شهروندان را دارد و درآمدهای آن نباید از شهر فروشی به دست آید، چرا که شهرداری بنگاه اقتصادی و درآمدزایی نبوده و به همین دلیل درآمدهای آن باید از راه های منطقی محقق شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: شهرداری مجموعه ای خدماتی است که وظیفه خدمات دهی به شهروندان را دارد و درآمدهای آن نباید از شهر فروشی به دست آید، چرا که شهرداری بنگاه اقتصادی و درآمدزایی نبوده و به همین دلیل درآمدهای آن باید از راه های منطقی محقق شود.

ایرج شهین باهر در آیین افتتاح هفت پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه 2 تبریز از مسیرگشایی خیابان عطار نیشابوری به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های مسیرگشایی تبریز نام برد و افزود: نکته قابل توجه در این مسیرگشایی این بود که اجازه تجاری سازی و صدور پروانه در بدنه این خیابان صادر نشد.

وی ادامه داد: این در حالی است که درآمدی که شهرداری تبریز از این تجاری سازی ها می توانست کسب کند، بیش از 100 میلیاردتومان براورد شده بود که شهرداری در جهت تامین رفاه شهروندان عزیز از این مبلغ چشم پوشی کرد.

وی اضافه کرد: در این پروژه تلاش شد به جای احداث واحدهای تجاری، با استفاده از طرح های سنتی، مسیر زیباسازی و نماسازی و از بروز ترافیک در آن مسیر پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد شهرداری نباید از شهر فروشی به دست آید

درآمد شهرداری نباید از شهر فروشی به دست آید