مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 13:152020-06-29سياسي

سردار حاجی زاده: می توانیم با کیفی سازی و بومی سازی خودرو به ارز آوری برسیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در نشست راهبردی جهش تولید علم و صنعت در گام دوم انقلاب که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت و با حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت برگزار شد، - فرمانده هوا فضای سپاه گفت: می توانیم با کیفی سازی، ارزان سازی و بومی سازی خودرو به ارز آوری برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در نشست راهبردی جهش تولید علم و صنعت در گام دوم انقلاب که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت و با حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت برگزار شد، اظهار داشت: در بحث توجه به داخل و بومی سازی در داخل کشور اجماع وجود دارد و اکنون همه به این نتیجه رسیده اند و آن را قبول دارند.

وی با بیان اینکه نقشه راه رسیدن به خودروسازی مطلوب بسیار مهم است، افزود: در جلسه ای خدمت مقام معظم رهبری بودیم ایشان فرمودند که فرماندهان همه کار های خوب را نباید انجام دهند، بلکه باید کار های خوب اولویت دار را دنبال کنند.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه ما الان می خواهیم عقب ماندگی 60 ساله را جبران کنیم با این وجود باید سیاست حرکت پلکانی در رسیدن به نقطه مطلوب خودروسازی دنبال کنیم، گفت: وضعیت نامطلوب خودروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: می توانیم با کیفی سازی و بومی سازی خودرو به ارز آوری برسیم

سردار حاجی زاده: می توانیم با کیفی سازی و بومی سازی خودرو به ارز آوری برسیم