مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 11:202020-06-29اقتصادي

بهره برداری از محور چاشم-دوآب تا پایان عمر دولت


با مساعدت و تلاش ویژه، تا پایان دولت شاهد بهره برداری از محور چاشم-دوآب خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، عبدالرضا میقانی عصر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون شهر شهمیرزاد اظهار کرد: شهمیرزاد به عنوان شهر بین المللی گردشگری و جذاب برای مسافران و توریست ها، در فصول ییلاقی و مناسب، میزبان بالغ بر 25 هزار نفر جمعیت است.

وی بیان کرد: ارائه خدمات به مسافران و گردشگران، یکی از مسائل و دغدغه هایی است که با سرریز جمعیت در فصول مناسب سال به شهمیرزاد، باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مهدی شهر گفت: با این حال، اعتبار ارزش افزوده ای که به این شهر تعلق می گیرد، بر اساس نصف این جمعیتی است که در فصول مناسب سال در این منطقه حاضر هستند.

میقانی بیان کرد: از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به واسطه حضور در منطقه و پیگیری مستمر موارد و مسائل، تقدیر می شود.

وی تصریح کرد: محور چاشم - دوآب یکی از راه های ارتباطی است که در صورت راه اندازی می تواند در راستای ارتقا و شکوفایی اقتصادی منطقه بسیار تأثیرگذار باشد و به همین جهت، مناقصه اجرای پل در بخشی از مسیر در حال انجام است و پس از آن نیز دو قطعه بعد و قبل پل توسط راهداری و حمل ونقل جاده ای اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از محور چاشم-دوآب تا پایان عمر دولت

بهره برداری از محور چاشم-دوآب تا پایان عمر دولت