مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 11:202020-06-29دانش

اعتبارات تعمیرات اساسی قبل از تابستان به دانشگاه ها ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدتقی نظرپور، در کارگاه آموزشی مجازی سامانه نگهداری و تعمیرات در دانشگاه ها تاکید کرد: اولویت بندی، - معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: امسال اعتبارات تعمیرات اساسی قبل از تابستان به دانشگاه ها ابلاغ شد به دانشگاه های دارای ردیف ملی 85 درصد و دانشگاه های دارای ردیف استانی 38 درصد اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدتقی نظرپور، در کارگاه آموزشی مجازی سامانه نگهداری و تعمیرات در دانشگاه ها تاکید کرد: اولویت بندی، استفاده صحیح از اعتبارات و مستندسازی در دفاتر فنی دانشگاه ها از نکات اصلی نگهداری و تعمیرات در دانشگاه ها است.

وی در این کارگاه که امروز (دوشنبه) با حضور اسماعیلی مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم و با حضور مجازی بیش از 150 نفر از مدیران دفاتر طرح های عمرانی و دبیران شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در محل این وزارتخانه برگزار شد، به بیان خلاصه ای از سابقه تعمیرات اساسی در دانشگاه ها پرداخت.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار داشت: قبل از شروع برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اعتبار تعمیرات اساسی دانشگاه ها از ردیف های جاری انجام می شد که البته 30 سال پیش دانشگاه ها جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تعمیرات اساسی قبل از تابستان به دانشگاه ها ابلاغ شد

اعتبارات تعمیرات اساسی قبل از تابستان به دانشگاه ها ابلاغ شد