مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-29سياسي

برندسازی فرهنگی در دستورکار شورای شهر همدان قرار گرفت


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان گفت: شورای شهر همدان در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی برندسازی فرهنگی را در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضوان سلماسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برندسازی فرهنگی، شکل گیری شورای اجتماعی محلات و کسب عنوان شهر دوستدار کودک به عنوان مهم ترین اهداف کمیسیون فرهنگی شورا کلید خورد که با حمایت همکاران و همکاری حوزه های مرتبط در شهرداری محقق شد.

سلماسی با بیان اینکه شورای اجتماعی محلات با هدف جلب مشارکت حداکثری شهروندان، فارغ از طبقه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آنها، منطبق با زمانبندی و برنامه اجرایی آن شکل گرفت، اضافه کرد: علی رغم نیاز به مرتفع کردن ضعف ها، غنی سازی عملکرد و تقویت ساختار این شوراها، سیاست کمیسیون با تحقق درصد قابل قبولی در این حوزه، دنبال شده است.

وی ادامه داد: برند فرهنگی دیگری که مورد توجه این کمیسیون بود با توجه به حوزه تأثیرگذار کودکان در شهر، کسب عنوان و نشان شهر دوستدار کودک برای همدان بود.

سلماسی گفت: پس از طرح موضوع، با جلب مشارکت متخصصین و فعالان مدنی حوزه کودکان، کارگروه شهر دوستدار کودک در مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر ذیل کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شکل گرفت تا ضمن بررسی تخصصی با شناسایی نیازها، لزوم حرکت در این مسیر را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی فرهنگی در دستورکار شورای شهر همدان قرار گرفت

برندسازی فرهنگی در دستورکار شورای شهر همدان قرار گرفت