مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 11:102020-06-29دانش

تشریح جزییات برگزاری امتحانات آن لاین دانشجویان علامه


معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید براینکه تمامی آزمون های دانشجویان به صورت تصویری برگزار نمی شود، اظهار کرد: سامانه به گونه ای طراحی شده است که پاسخ هر سوال در لحظه ثبت می شود و اگر دانشجو در حین آزمون دچار قطعی اینترنت یا برق شود مطمئن باشد .

- معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید براینکه تمامی آزمون های دانشجویان به صورت تصویری برگزار نمی شود، اظهار کرد: سامانه به گونه ای طراحی شده است که پاسخ هر سوال در لحظه ثبت می شود و اگر دانشجو در حین آزمون دچار قطعی اینترنت یا برق شود مطمئن باشد که پاسخ سوالات قبلی در سامانه ذخیره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شجاع احمدوند ضمن بیان این مطلب در نشست مجازی به تشریح جزییات برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان پرداخت و تصریح کرد: آموزش های مجازی دو مرحله دارد مرحله نخست برگزاری کلاس ها بود که با همه اُفت و خیزها و مشکلاتی که وجود داشت که البته با همراهی استادان و تحمل بسیار خوب دانشجویان با کیفیت قابل قبولی به پایان رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحله دوم و نهایی آموزش مجازی برگزاری آزمون های پایانی دانشجویان است چرا که اگر برگزاری امتحان ها به هر دلیلی موفق نباشد تمام زحمت های دانشگاه و دانشجویان تحت تاثیر قرار می گیرد و دانشگاه تلاش کرده برای این مرحله، فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات برگزاری امتحانات آن لاین دانشجویان علامه

تشریح جزییات برگزاری امتحانات آن لاین دانشجویان علامه