مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 11:052020-06-29سياسي

لزوم حفظ باغات شهمیرزاد/عدم انسان محوری حلقه مفقوده در مدیریت شهری


معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار سمنان گفت: انسان محور بودن برنامه های مدیریت امور شهری در شهرداری ها، کلید اصلی موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب در شهرهاست.

- دکتر منوچهر فخری9 تیرماه در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون شهر شهمیرزاد شناسایی نیازها و آسیب شناسی را از ضروریات داشتن شهری پویا و با نشاط دانست و اظهار کرد:حلقه مفقوده در بحث مدیریت شهری، عدم انسان محوری در برنامه ریزی ها است که نیاز است برای دستیابی به موفقیت مطلوب، مدیران شهری، انسان محوری را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه این مهم باید به صورت ویژه در شهرداری شهمیرزاد و برنامه ریزی و سیاستگذاری های این شهر نمونه گردشگری بین المللی نیز مَدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: استان سمنان سرشار از پتانسیل های غنی گردشگری و پارادوکس های جذاب و بی نظیر آب و هوایی است و در کنار این دو مهم، تردد سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از جاده های استان، این زمینه را فرآهم کرده تا هرچه بیشتر در راستای تبدیل شهرهای استان به مقصد گردشگری برای گردشگران و توریست ها، گام برداریم.

فخری با بیان اینکه واژگونی و خواب آلودگی یکی از دلایل اصلی و پرتکرار تصادفات در جاده های استان است، اظهار کرد: هر کدام از شهرهای استان سمنان جاذبه های طبیعی و خاص منحصر به فردی دارند که در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ باغات شهمیرزاد/عدم انسان محوری حلقه مفقوده در مدیریت شهری

لزوم حفظ باغات شهمیرزاد/عدم انسان محوری حلقه مفقوده در مدیریت شهری