مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 11:002020-06-29اقتصادي

اعتبارات تعمیرات اساسی قبل از تابستان به دانشگاه ها ابلاغ شد


امسال اعتبارات تعمیرات اساسی قبل از تابستان به دانشگاه ها ابلاغ شد به دانشگاه های دارای ردیف ملی 85 درصد و دانشگاه های دارای ردیف استانی 38 درصد اختصاص یافت.

- معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: امسال اعتبارات تعمیرات اساسی قبل از تابستان به دانشگاه ها ابلاغ شد به دانشگاه های دارای ردیف ملی 85 درصد و دانشگاه های دارای ردیف استانی 38 درصد اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدتقی نظرپور، در کارگاه آموزشی مجازی سامانه نگهداری و تعمیرات در دانشگاه ها تاکید کرد: اولویت بندی، استفاده صحیح از اعتبارات و مستندسازی در دفاتر فنی دانشگاه ها از نکات اصلی نگهداری و تعمیرات در دانشگاه ها است.

وی در این کارگاه که امروز (دوشنبه) با حضور اسماعیلی مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم و با حضور مجازی بیش از 150 نفر از مدیران دفاتر طرح های عمرانی و دبیران شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در محل این وزارتخانه برگزار شد، به بیان خلاصه ای از سابقه تعمیرات اساسی در دانشگاه ها پرداخت.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار داشت: قبل از شروع برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اعتبار تعمیرات اساسی دانشگاه ها از ردیف های جاری انجام می شد که البته 30 سال پیش دانشگاه ها جدیدتر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تعمیرات اساسی قبل از تابستان به دانشگاه ها ابلاغ شد

اعتبارات تعمیرات اساسی قبل از تابستان به دانشگاه ها ابلاغ شد