مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 10:302020-06-29اقتصادي

17 درصد تسهیلات اشتغال روستایی استان بوشهر به تنگستان رسید


فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به دریافت 17 درصد تسهیلات اشتغال روستایی استان گفت: تنگستان موفق ترین شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور ظهر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تنگستان با تاکید ویژه بر اهتمام ادارات در تسهیل سرمایه گذاری و توسعه اشتغال گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه های متنوع دولت در این حوزه زمینه تحقق شعار سال را فراهم می کند و مشکلات، تهدیدها و فرصت های موجود را روشن خواهد کرد تا بتوان از آن بیشترین بهره را برد.

وی با تشریح وضعیت اقتصادی و اشتغال شهرستان به تبیین برنامه های کلی در راستای جهش تولید و رشد اشتغال پرداخت و هماهنگی میان بخشی، بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل ها، به فعلیت رساندن نیروهای بالقوه، توسعه سرمایه گذاری و انجام حمایت های ادارات و دستگاه های دولتی از سرمایه گذاران در چارچوب قانون را از محورهای موفقیت در این مسیر دانست.

رفیعی پور با اشاره به اینکه در سال 98 تنگستان موفق ترین شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی استان بوده بیان داشت: از 254 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی استان که در سال 98 پرداخت شده، 17 درصد آن یعنی مبلغ 36 میلیارد تومان توسط واحدهای تولیدی شهرستان تنگستان اخذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 درصد تسهیلات اشتغال روستایی استان بوشهر به تنگستان رسید

17 درصد تسهیلات اشتغال روستایی استان بوشهر به تنگستان رسید