مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 10:002020-06-29اقتصادي

استرداد 499 هزار یورو ارز دولتی در گیلان


مدیرکل تعزیرات گیلان، با اشاره به محکومیت یک شرکت بازرگانی که مبلغ بیش از 499 هزار یورو ارز دولتی را به منظور واردات کالا به کشور دریافت کرده بود، - ایسنا/گیلان مدیرکل تعزیرات گیلان، با اشاره به محکومیت یک شرکت بازرگانی که مبلغ بیش از 499 هزار یورو ارز دولتی را به منظور واردات کالا به کشور دریافت کرده بود، گفت: شعبه رسیدگی کننده حکم استرداد 499 هزار و 500 یورو به بیت المال را صادر کرد.

منصور انصاری در گفت وگو با ایسنا، از محکومیت ارزی یک شرکت در گیلان خبر داد و اظهار کرد: یک شرکت بازرگانی که مبلغ بیش از 499 هزار یورو ارز دولتی را به منظور واردات کالا به کشور دریافت کرده بود، به علت عدم ایفای تعهدات ارزی محکوم شد.

وی ادامه داد: یکی از بانک های استان که تامین کننده ارز این شرکت بود، طی شکایتی اعلام کرده که شرکت مذکور علیرغم دریافت ارز دولتی به تعهد خود در این خصوص عمل نکرده و طبق گزارش گمرک هیچ کالایی را وارد کشور نکرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با اشاره به رسیدگی به پرونده این شرکت در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی استان، تصریح کرد: این فرد به تعزیرات احضار و تحقیقاتی پیرامون پرونده انجام شد که نهایتا تخلف متهم در عدم ایفای تعهدات ارزی محرز اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد 499 هزار یورو ارز دولتی در گیلان

استرداد 499 هزار یورو ارز دولتی در گیلان