مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:402020-06-29اقتصادي

استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان مرکزی در سال 99


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: تمامی تاسیسات گردشگری استان مرکزی در چرخه استانداردسازی به منظور ارائه خدمات تخصصی و مطلوب قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسن حسینی اظهار کرد: به زودی تمامی تأسیسات گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر و اقامتگاه های بوم گردی مشمول گواهینامه استانداردسازی می شوند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر واحدهای گردشگری تشدید شده است، گفت: روز گذشته تأسیسات گردشگری و بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی محور شهرستان محلات مورد بازرسی و نظارت تیم نظارت استان قرار گرفت و به 2 واحد تذکر کتبی و درج در پرونده صادر شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه پس از بررسی و ارزیابی که از تأسیسات گردشگری صورت می گیرد این اماکن موظف هستند بر اساس طرح تطبیق استانداردهای کیفیت خدمات گردشگری عمل کنند، تصریح کرد: در روند اجرای این طرح تمام امکانات و تجهیزات کمی و کیفی ارائه خدمات با استانداردهای روز جهانی تطبیق داده شده و به روز رسانی می شود.

حسینی عنوان کرد: این استان دارای 17 هتل و 2 هتل آپارتمان، 4 مهمان پذیر و 17 اقامتگاه بوم گردی است و 52 خانه مسافر که همه آن ها در چرخه استانداردسازی قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان مرکزی در سال 99

استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان مرکزی در سال 99