مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:402020-06-29فرهنگي

استقبال بالا، کتاب «حمید حسام» را به چاپ دوم رساند/ مهاجری از سرزمین آفتاب


کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب»، تازه ترین اثر حمید حسام است که با همکاری مسعود امیرخانی اخیراً از سوی سوره مهر منتشر شده بود با استقبال خوب مخاطبان به چاپ دوم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب مهاجر سرزمین آفتاب ، تازه ترین اثر حمید حسام است که با همکاری مسعود امیرخانی اخیراً در دسترس علاقه مندان به خاطرات دفاع مقدس قرار گرفته است، این کتاب همزمان با فعالیت نمایشگاه کتاب مجازی انتشارات سوره مهر چند روز پس از رونمایی به چاپ دوم رسید.

استقبال خوب از کتاب حمید حسام موجب شد چاپ اول آن به اتمام رسید و از امروز چاپ دوم این اثر عرضه می شود.

این کتاب، روایتی است از زندگی تنها مادر شهید ژاپنی هشت سال دفاع مقدس، خانم کونیکو یامامورا که بعد از ازدواج با یک ایرانی، نام سبا بابایی را انتخاب می کند، در این کتاب از زندگی پر فراز و نشیب خود سخن گفته است: از زمانی که با همراهی و همدلی همسرش با اسلام آشنا می شود تا دورانی که وارد ایران می شود و شاهد اتفاقات و حوادث متعددی از جمله قیام خرداد 42 و در نهایت پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی است.

حسام که تجربه خوبی در خاطره نویسی دفاع مقدس دارد و تاکنون آثار متعددی از او از جمله خداحافظ سالار و وقتی مهتاب گم شد منتشر شده است، می گوید مهاجر سرزمین آفتاب متفاوت ترین اثر اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بالا، کتاب «حمید حسام» را به چاپ دوم رساند/ مهاجری از سرزمین آفتاب

استقبال بالا، کتاب «حمید حسام» را به چاپ دوم رساند/ مهاجری از سرزمین آفتاب