مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:302020-06-29اجتماعي

عمر مفید پل 60 ساله «ماشلک» سپری شده است


شهردار نوشهر با اشاره به تصویب اعتبار برای ساخت پل جدید ماشلک گفت: عمر مفید پل 60 ساله و قدیمی سپری شده است.

- علی امانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معضل قدیمی ترافیکی در پل ماشلک نوشهر، اظهار کرد: پل ماشلک یکی از محورهای مواصلاتی اصلی و به عبارتی شاهراه ورود و خروج به فضای شهری نوشهر محسوب می شود همواره به علت کم عرض بودن دچار گره ترافیکی می شود.

وی افزود: تردد خودروهای عبوری و نیز شهروندان در این مسیر با مشکلات خاص خودش رو به رو بود که این موضوع در ایام تعطیلات نوروز و تابستان به شکل بسیار در هم تنیده به اوج خودش می رسید و آثار روحی و روانی همراه با منظره نامطلوبی را به وجود می آورد.

وی تصریح کرد: اکنون که بیش از 60 سال از احداث پل ماشلک می گذرد و عمر مفید خودش را از دست داده با احداث پل جدید این گره و معضل ترافیکی باز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین شهرداری نوشهر با مصوبه شورای اسلامی شهر در نظر دارد با اعتبار 24 میلیارد تومانی یک پل جدید متناسب و همگون با مبلمان شهری، گردشگری و معماری منطقه احداث کند، گفت: با احداث پل جدید روند تسریع در رفت و آمدها و نیز فرایندهای اقتصادی پیرامون مغازه داران در طول مسیر به طور جدی و قابل توجهی تسهیل خواهد شد و همگان شاهد اثرات بسیار مثبت توسعه ای خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر مفید پل 60 ساله «ماشلک» سپری شده است

عمر مفید پل 60 ساله «ماشلک» سپری شده است