مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:552020-06-29سياسي

15 هزار پرس غذای متبرک میان نیازمندان کرمانشاه توزیع می شود


مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: در شب میلاد امام رضا (ع) حدود 15 هزار پرس غذا پخت و بین محرومین استان توزیع می شود.

- سیدمحمدجعفر امامیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه های دهه کرامت در استان، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و نیاز مردم به برنامه شاد و مفرح در ایام دهه کرامت تا با توسل به ائمه اطهار (ع) بتوانند با معنویت و صبر بیشتر این دوران را پشت سر بگذارند، برنامه هایی را با اعمال محدویت های تدارک دیده ایم.

وی ادامه داد: برنامه امسال دهه کرامت با همت خادمیارن رضوی و عموم مردم ولایت مدار استان کرمانشاه با طراحی جدیدی برنامه ریزی شده که از همان روز اول دهه کرامت (میلاد حضرت معصومه (س)) این برنامه های متنوع در سطح استان در حال برگزاری است.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه حضور کاروان شادی در درب منازل را در قالب یکی از این برنامه های متنوع عنوان کرد و افزود: با هماهنگی و مشارکت دوستان در سپاه و شهرداری کرمانشاه، هر شب کاروان شادی رضوی در مجتمع های پرجمعیت بدون اینکه نیاز باشد مردم از خانه های خود بیرون بیایند حضور می یابند و هم استانی ها از قاب پنجره در این مراسم حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار پرس غذای متبرک میان نیازمندان کرمانشاه توزیع می شود

15 هزار پرس غذای متبرک میان نیازمندان کرمانشاه توزیع می شود