مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:552020-06-29اقتصادي

شمار بیماران کرونایی گنبدکاووس رو به افزایش است


فرماندار ویژه گنبدکاووس با نگرانی از روند رو به رشد مبتلایان به ویروس کرونا و آمار بستری بیماران در این شهرستان، گفت: با وجود همه تلاش ها و اعمال محدودیت ها، - ایسنا/گلستان فرماندار ویژه گنبدکاووس با نگرانی از روند رو به رشد مبتلایان به ویروس کرونا و آمار بستری بیماران در این شهرستان، گفت: با وجود همه تلاش ها و اعمال محدودیت ها، تعداد افراد مبتلا به کرونا در گنبدکاووس رو به افزایش است.

عبدالقدیر کریمی امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: اولویت اصلی همه دستگاه های اجرایی گنبدکاووس توجه و عمل به مصوبات و محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان است.

وی افزود: از امروز استفاده از ماسک در همه ادارات، نهادها و مراکز تجمعی الزامی بوده و ارائه خدمات اداری فقط منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

فرماندار گنبدکاووس بیان کرد: به دلیل احتمال بالای شیوع کرونا در مراسمات، تا پایان تیرماه برگزاری مراسم عروسی و عزا در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری گنبدکاووس، در حال حاضر 230 بیمار در بیمارستان های گنبدکاووس بستری هستند که از این تعداد 27 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار بیماران کرونایی گنبدکاووس رو به افزایش است

شمار بیماران کرونایی گنبدکاووس رو به افزایش است