مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-29اجتماعي

تغییر کاربری مدارس به بهانه ی متروکه شدن!/ مشکل کمبود فضای آموزشی حل نشده است


با وجود کمبود شدید فضاهای آموزشی در کشور درخواست برای تغییر کاربری مدارس همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز به ثبت تقاضای تغییر کاربری 5/1 میلیون مترمربع از فضای مدارس دولتی با وجود کمبود شدید فضاهای آموزشی در کشور پرداخته است که مهم ترین بخش های آن را در ادامه می خوانید.

  سال گذشته بود که خبر تحصیل 210 دانش آموز در یک مدرسه 2 کلاسه در جنوب سیستان وبلوچستان در فضای مجازی پربازدید شد؛ خبری که باعث شد مسؤولان بسیج سیستان با کمک گروه های جهادی اقدام به ساخت یک مدرسه 6 کلاسه برای این روستای سیستان و بلوچستانی کنند.

اما مانند آن مدرسه و روستا در کشور زیاد داریم، چنانچه اگر کمبود فضای آموزشی را در اینترنت جست وجو کنیم از تمام استان های کشور تیترهایی برای این موضوع بالا می آید.

طبق قانون بودجه سال 98 دستگاه های اجرایی موظف به تخلیه ساختمان ها و اماکن متعلق به وزارت آموزش و پرورش ظرف مدت 6 ماه شدند که اگر این اتفاق می افتاد، این وزارتخانه می توانست علاوه بر حل مشکل فضای آموزشی در مناطق کم برخوردار و محروم، با فروش برخی ساختمان ها و اماکن مازاد متعلق به خود، مشکل کمبود اعتبارات خود را نیز تا حدودی جبران کند اما هنوز این اتفاق به صورت کامل محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری مدارس به بهانه ی متروکه شدن!/ مشکل کمبود فضای آموزشی حل نشده است

تغییر کاربری مدارس به بهانه ی متروکه شدن!/ مشکل کمبود فضای آموزشی حل نشده است