مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-29حوادث

رشد 80 درصدی آمار غرق شدگی در اصفهان


مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته 93 قربانی غرق شدگی در استان اصفهان داشتیم، گفت: متاسفانه این تعداد نسبت به سال 97 رشد 80 درصدی داشت.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته 93 قربانی غرق شدگی در استان اصفهان داشتیم، گفت: متاسفانه این تعداد نسبت به سال 97 رشد 80 درصدی داشت.

علی سلیمان پور در نشستی با خبرنگاران که صبح امروز (دوشنبه-9 تیر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان پزشکی قانونی کشور یک بازوی کارشناسی برای دستگاه قضایی است که در جهت رسیدگی علمی به پرونده ها کمک می کند، چراکه نزدیک 30 تا 35 درصد پرونده هایی که در دستگاه قضایی مطرح می شود برای ارزیابی و بررسی های دقیق و اعلام نظر درخصوص ابعاد پزشکی و پیراپزشکی به پزشکی قانونی فرستاده می شود.

وی با اشاره به اینکه برای این پرونده ها بعد از واکاوی در پزشکی قانونی و ارزیابی در حوزه های تخصصی مختلف، نظر کارشناسی صادر می شود، گفت: بیش از 95 درصد نظرات پزشکی قانونی مورد وثوق مراجع قضایی است و در 5 درصد باقی مانده نیز پرونده برای ارزیابی مجدد به پزشکی قانونی فرستاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه حدود 30 تا 35 درصد پرونده هایی که در دادگستری مطرح می شود رأی صادره وابسته به اعلام نظر کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 80 درصدی آمار غرق شدگی در اصفهان

رشد 80 درصدی آمار غرق شدگی در اصفهان