مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-29اقتصادي

افزایش 20 درصدی سقف برداشت روزانه گازوییل در ناوگان عمومی جاده ای + جدول


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سقف برداشت روزانه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای نفت گازسوز بر اساس کاربری های مختلف از اول تیر 99 حدود 20 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مهران قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: این افزایش سقف با هدف رضایتمندی رانندگان، کاهش معطلی در جایگاه ها، افزایش بهره وری ناوگان حمل و نقل، افزایش ظرفیت حمل به ویژه در خصوص بارگیری های ویژه حمل تره بار،ماهی و جوجه یک روزه اعمال شده است.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به کاهش 5 درصدی سهمیه سوخت پایه برای ناوگان باربری زیر 10 تن و کاهش 10 درصدی برای ناوگان بالای 10 تن ، خواهشمند است رانندگان فعال و قانون مدار حمل و نقل برون شهری نسبت به رعایت مقررات و دریافت اسناد حمل (بارنامه) اهتمام و دقت کافی به عمل آورند تا سهمیه سوخت عملکردی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: افزایش 20 درصدی سقف برداشت روزانه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای نفت گاز سوز براساس کاربری های مختلف مطابق با جدول ذیل قابل بهره برداری است.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی سقف برداشت روزانه گازوییل در ناوگان عمومی جاده ای + جدول

افزایش 20 درصدی سقف برداشت روزانه گازوییل در ناوگان عمومی جاده ای + جدول