مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:202020-06-29ورزشي

معنوی نژاد: بخاطر کرونا تصمیم گرفتم در لیگ ایران بمانم


ستاره تیم والیبال سایپای تهران گفت: از چند تیم خارجی برای فصل جدید پیشنهاد داشتم، اما بخاطر شرایطی که کرونا در لیگ های ایتالیا و لهستان ایجاد کرد تصمیم گرفتم امسال هم برای سایپا بازی کنم.

- ستاره تیم والیبال سایپای تهران گفت: از چند تیم خارجی برای فصل جدید پیشنهاد داشتم، اما بخاطر شرایطی که کرونا در لیگ های ایتالیا و لهستان ایجاد کرد تصمیم گرفتم امسال هم برای سایپا بازی کنم.

محمدجواد معنوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره ماندنش در تیم والیبال سایپا و رد کردن پیشنهادهای خارجی اش برای فصل جدید، گفت: همانطور که در رسانه ها مطرح شد از ایتالیا و لهستان پیشنهاد داشتم و حتی با باشگاه فنرباغچه ترکیه هم مذاکراتی را انجام داده بودم، اما با توجه به شرایطی که کرونا در ورزش جهان ایجاد کرده است تصمیم گرفتم این فصل را هم در لیگ برتر ایران بازی کنم.

او افزود: تصمیم داشتم این فصل را در لیگ های خارجی بازی کنم، اما همانطور که می دانید اکثر ستاره های بزرگ والیبال جهان بخاطر شرایط فعلی حتی از لیگ های ایتالیا و لهستان هم خارج شده و سطح این لیگ ها افت محسوسی داشته است، به همین منظور تصمیم من نیز بر آن شد که امسال را هم در سایپا بازی کنم.

ستاره تیم والیبال سایپا، درباره آغاز و شرایط تمرینات تیمی سایپایی ها پس از انجام تست های پزشکی، توضیح داد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنوی نژاد: بخاطر کرونا تصمیم گرفتم در لیگ ایران بمانم

معنوی نژاد: بخاطر کرونا تصمیم گرفتم در لیگ ایران بمانم