مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-29سياسي

دستگاه های اجرایی فارس رتبه های برتر کشوری را کسب کنند


همه دستگاه های اجرایی استان فارس باید در ارزیابی های ملی بر اساس مستندات معتبر رتبه های برتر کشور را کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با بیان اینکه معیارهای ارزیابی دستگاه های اجرایی باید در چارچوب خدمت رسانی و جلب رضایت مردم تدوین شود، اظهار داشت: ارزیابی و تعیین شاخص ها، موضوعی علمی و میان رشته ای است و از روش تحقیق و ارزیابی اقتصادی، اقتصاد مهندسی و از طریق های مختلف سنجش بهره می برد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس ادامه داد: اگر ارزیابی دستگاه های اجرایی با مشورت دانشگاه ها صورت گیرد اثرگذاری آن در میان مدت و بلند مدت بیشتر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی و شاخص های مرتبط با آن باید موجب ریل گذاری برای تکامل دستگاه ها شود، افزود: توجه به اهداف دولت تدبیر و امید و اجرایی کردن آنها باید در تعیین شاخص ها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه استفاده از تبصره های 18 و 19، تهاتر و فروش اموال دولتی باید به عنوان شاخص ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار داشته باشد، گفت: معیارهایی مانند بهره مندی بیشتر از منابع داخلی دستگاه ها، جذب اعتبارات، جذب تسهیلات و توجه به محیط زیست به عنوان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی فارس رتبه های برتر کشوری را کسب کنند

دستگاه های اجرایی فارس رتبه های برتر کشوری را کسب کنند