مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-29اقتصادي

مدیریت برای عبور بدون خاموشی از تابستان / خوزستان از پیک مصرف برق عبور نکرده است


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه اقدامات لازم برای عبور بدون خاموشی از تابستان انجام شده است، گفت: امسال مشترکین همکاری خوبی در مصرف برق در ساعت های اوج بار داشته اند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه اقدامات لازم برای عبور بدون خاموشی از تابستان انجام شده است، گفت: امسال مشترکین همکاری خوبی در مصرف برق در ساعت های اوج بار داشته اند.

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از عبور موفقیت آمیز از تابستان 98 که مشترکین با رعایت الگوی مصرف برق نقش بسزایی در آن داشتند، رفع اشکال شبکه و ظرفیت سازی جدید متناسب با نقاط آسیبی را در دستور کار قرار دادیم تا نگرانی بابت ایجاد خاموشی در شبکه وجود نداشته نباشد.

وی افزود: بر این اساس از مهرماه سال گذشته تاکنون، یک هزار و 512 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در بخش پست های انتقال و فوق توزیع و 159 کیلومتر مدار خط نیز در سال 98 به بخش خطوط اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: حداکثر بار شبکه برق خوزستان در چهار ماه از سال (از خرداد تا شهریور)، به بیش از هفت هزار و 600 مگاوات می رسد؛ این عدد، قابل توجه است و ممکن است این حجم از بار و گرمای شدید باعث آسیب به تجهیزات و خاموشی های کوتاه مدت در شبکه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت برای عبور بدون خاموشی از تابستان / خوزستان از پیک مصرف برق عبور نکرده است

مدیریت برای عبور بدون خاموشی از تابستان / خوزستان از پیک مصرف برق عبور نکرده است