مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-29اجتماعي

لزوم تعیین نشان فرهنگی شهر مشکات به عنوان زیرساخت فرهنگ شهروندی


شهردار شهر مشکات از توابع شهرستان کاشان گفت: نشان فرهنگی این شهر به عنوان زیرساخت فرهنگ شهری و شهروندی مشکات تعیین می شود.

- مجتبی رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر مشکات و قرارگیری در کنار کریدور شمال-جنوب اظهار داشت: لازم است نشان فرهنگی مشکات به عنوان زیرساختی برای توسعه فرهنگ شهری و شهروندی این شهر معین شود.

وی با اشاره به اینکه این نشان سندی فرهنگی و برندی دائمی برای مشکات است، ابراز داشت: شناسایی زیرساخت ها و ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی هر شهر می تواند نقش مؤثری در برند سازی آن شهر داشته باشد.

شهردار مشکات با بیان اینکه هر اتفاقی در حوزه کالبدی و ایجادی باید دارای زیرساخت فرهنگی و اجتماعی مناسب باشد، تصریح کرد: تعیین یک نشان فرهنگی می تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری و همچنین شناخت مردم نسبت به یک شهر یا منطقه داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از این نشان فرهنگی در طراحی المان ها، نقاشی دیواره ها و سایر عناصر زیبایی دهنده شهر خاطرنشان کرد: برای نشان فرهنگی این شهر باید به دنبال مضامینی برویم که بیانگر شاخص و ممتاز بودن این شهر بر اساس داشته های خود مشکات نسبت به دیگر شهرها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین نشان فرهنگی شهر مشکات به عنوان زیرساخت فرهنگ شهروندی

لزوم تعیین نشان فرهنگی شهر مشکات به عنوان زیرساخت فرهنگ شهروندی