مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-29سياسي

اتمام پروژه «سد نرماب» دغدغه مجمع نمایندگان گلستان/ خاک گنبدکاووس تشنه است


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز همدلی میان نمایندگان استان برای توسعه متوازن محقق شده است، گفت: اتمام پروژه «سد نرماب» دغدغه همه نمایندگان گلستان در مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امان قلیچ شادمهر صبح امروز در دیدار با مدیران و پرسنل شرکت آب منطقه ای گنبدکاووس با اشاره به اینکه به لطف خدا و همدلی نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی امروز اولویت های توسعه ای استان به صورت متوازن در سرتاسر گلستان شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: امروز همه نمایندگان استان به دنبال توسعه متوازن از شرق تا غرب استان هستند که یک فرصت ارزشمند برای تقویت همدلی و توسعه در استان گلستان است.

وی با بیان اینکه امروز دغدغه آب گنبدکاووس فقط دغدغه من نیست، افزود: به همین صورت مساله اتمام پروژه سد نرماب فقط دغدغه آقای آریان پور نماینده مردم شرق استان گلستان نیست و بنده و همه همکاران ایشان در مجمع نمایندگان استان نیز این دغدغه را در اولویت خود قرار داده ایم.

* بیابان زدایی در شمال گنبدکاووس ضروری است نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه منطقه ما سرنوشت خود را به صورت مستقیم با کشاورزی رقم زده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشاورزان ما در گنبدکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه «سد نرماب» دغدغه مجمع نمایندگان گلستان/ خاک گنبدکاووس تشنه است

اتمام پروژه «سد نرماب» دغدغه مجمع نمایندگان گلستان/ خاک گنبدکاووس تشنه است