مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:202020-06-29سياسي

نقش دفاتر تسهیل گری در مقابله با اعتیاد پررنگ تر می شود


تفاهم نامه همکاری مشترک دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری ایلام با دفتر تسهیلگری محله «بان برز» منعقد شد.

- با همکاری مشترک دفتر امور اجتماعی استانداری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام نقش دفاتر تسهیل گری در مقابله با اعتیاد پررنگ تر می شود ایسنا/ایلام تفاهم نامه همکاری مشترک دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری ایلام با دفتر تسهیلگری محله بان برز منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف بهره مندی طرفین از منابع و توان فکری، آموزشی، پژوهشی، اجرایی و سایر امکانات مورد توافق طرفین به ویژه در زمینه برگزاری دورهای آموزشی، رویدادهای مشترک در جهت کاهش آسیب­های اجتماعی و در نظر گرفتن اولویت ها و توانایی طرفین اعم از داده ها، اطلاع رسانی و نیروی انسانی متخصص است.

دکتر عهدیه طهماسبی، مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام نیز با بیان اینکه دفاتر تسهیلگری بازوی اجرایی و همراه مردم است، اظهار کرد: اگرچه امروزه مناطق حاشیه در معرض چالش های فراوان قرار دارد، اما باید با نگاه نوآورانه این چالش ها را به فرصت تبدیل کنیم و در این راستا دفتر تسهیلگری وشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می تواند با ارایه ظرفیت ها و قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دفاتر تسهیل گری در مقابله با اعتیاد پررنگ تر می شود

نقش دفاتر تسهیل گری در مقابله با اعتیاد پررنگ تر می شود