مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-29سياسي

روایتی از یک شب «حاج قاسم» بین نیروی دشمن/تنبیه فرمانده هم تشویق بود!


با حاج قاسم و زارع منصوری حدود ساعت 10 شب بود رفتیم آنجا و در صف عراقی ها نسشتیم، غذا گرفتیم و خوردیم چند تا لودر آنجا بود حاج قاسم به من گفت، -   شبی که با حاج قاسم بین عراقی ها غذا خوردیم در مرحله دوم رفتم اهواز که من را انداختن بندر فاو که سه منطقه کارخانه نمد، خورعبدالله و منطقه ای به نام البهار بود، وقتی رفتم حاج قاسم من را دید و گفت: آقای افزون شهید نشدی گفتم نه من هنوز لیاقت نداشتم گفت تو از ملاهای قدیمی کنارت هست و واقعا هم اینگونه بود پدر همسمر یکی از ملاهای قدیمی بود.

در سنگر به من گفت، همراه من می آیی برویم خط.

گفتم سرهنگ هر جا که شما بگویی می ایم، رفتیم یه جایی کانال بود و سنگر کمین که حاج قاسم می رفت برای دیده بانی گفت، خدا با تو هست شب تا صبح سنگر می زنی اما تیر نمی خوری.

در همان منطقه کارخانه نمد یه منطقه ای به نام سه راهی مرگ بود محال بود گلوله به سمتت نیاد یک دفعه از حاج قاسم پرسیدم، چرا به اینجا می گویند سه راهی میرگ گفت هر که به این منطقه برود امکان ندارد که تیر به سمتش نیاید که من گفتم حاجی من چند سری رفتم اما اتفاقی نیفتاده حاجی خندید و گفت اون موقع خواب بودند! حاج قاسم ما را برد سنگر کمین و نشانم داد و گفت، اینها عراقی هستند اگر دل و جرأت داری برو اون سمت، یک نفر دیگر هم بود به نام آقای زارع منصوری که از همشهریان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از یک شب «حاج قاسم» بین نیروی دشمن/تنبیه فرمانده هم تشویق بود!

روایتی از یک شب «حاج قاسم» بین نیروی دشمن/تنبیه فرمانده هم تشویق بود!