مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-29سياسي

طلاق توافقی در گلستان کاهش یافت


امسال طلاق توافقی 6 درصد در محاکم استان کاهش یافته است.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: امسال طلاق توافقی 6 درصد در محاکم استان کاهش یافته است.

هادی هاشمیان امروز در جلسه شورای قضایی استان اظهار کرد: علاوه بر طلاق توافقی، ضرب وجرح عمدی، توهین، تصادفات و خیانت در امانت هم بهار امسال در استان کمتر شده است.

جرائم مالی مانند سرقت، کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع امسال بیشتر شده است و نیازمند حضور پررنگ تر دستگاه های اجرایی مرتبط برای کاهش جرائم در این بخش هستیم.

وی، به صدور 2000 رای جایگزین حبس در بهار امسال اشاره کرد و از دستگاه های اجرایی خواست، برای پذیرش محکومان مالی و رای باز زندان و کسانی که به مجازات های جایگزین حبس محکوم شده اند اعلام آمادگی کنند.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: مجازات های جایگزین حبس برای کسانی که سابقه کیفری ندارند و جرائم سبک و غیر عمد مرتکب شده اند صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان در ادامه سخنان خود از کاهش مدت زمان رسیدگی پرونده ها در محاکم استان به کمتر از 100 روز خبرداد و گفت: امسال 23 درصد پرونده های معوق و پارسال 70 درصد پرونده های معوق با تلاش جهادی همکاران ما رسیدگی شد که همین امر میانگین رسیدگی به پرونده ها که پیش تر به چند ماه می رسید به کمتر از 100 روز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق توافقی در گلستان کاهش یافت

طلاق توافقی در گلستان کاهش یافت