مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 03:452020-06-29سياسي

ویژه نامه جشنواره بین المللی سرخ نگاران منتشر شد


ویژه نامه جشنواره بین المللی «سرخ نگاران» با یادداشت ها و گفتارهایی از صاحب نظران ادبیات ایثار و شهادت، اسامی برگزیدگان و تصاویری از آیین پایانی جشنواره منتشر شد.

- ویژه نامه جشنواره بین المللی سرخ نگاران با یادداشت ها و گفتارهایی از صاحب نظران ادبیات ایثار و شهادت، اسامی برگزیدگان و تصاویری از آیین پایانی جشنواره منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار نوید شاهد، ویژه نامه جشنواره بین المللی کتاب ایثار و شهادت با عنوان سرخ نگاران و با یادداشت هایی از سید محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر رحیم نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید گنجی کوه قشلاقی، معاون اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر سیدمحمد میرکاظمی، دبیر علمی جشنواره سرخ نگاران، زهرا شیرکوند، رییس اداره تالیف نشر و کتابخانه های ایثار و شهادت و آذر خزایی سرچشمه، مسئول دبیرخانه جایزه سرخ نگاران از سوی نشر شاهد منتشر شد.

در بخشی از مقدمه این ویژه نامه می خوانیم: سرخ نگاران سنگ بنای حمایت از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت به ویژه، نوقلمان را نهاده است و امید می رود نهادهای فرهنگی در دوره های بعدی جشنواره نیز در کنار بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه نامه جشنواره بین المللی سرخ نگاران منتشر شد

ویژه نامه جشنواره بین المللی سرخ نگاران منتشر شد