مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 03:402020-06-29بين الملل

تبدیل بیش از 10000 شهروند انگلیسی به سگ + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدتی است که در جوامع غربی به خصوص کشور انگلیس، پدیده ای به نام Human Pups (انسان سگ نما) در حال گسترش است و جمعیت قابل توجهی نیز جذب آن شده اند!الگوی رفتاری این گروه به گونه ای است که لباس هایی مانند سگ می پوشند و .

- ، مدتی است که در جوامع غربی به خصوص کشور انگلیس، پدیده ای به نام Human Pups (انسان سگ نما) در حال گسترش است و جمعیت قابل توجهی نیز جذب آن شده اند!الگوی رفتاری این گروه به گونه ای است که لباس هایی مانند سگ می پوشند و مثل این حیوان رفتار می کنند؛ این توله سگ های انسانی، مردانی همجنسگرا هستند که تمایلات جنسی خود را مانند یک حیوان در جامعه انگلیس به معرض نمایش می گذارند.

در سال 2016 مستندی به نام Secret Life Of The Human Pups در شبکه 4 کشور انگلیس پخش شد؛ در این مستند، تصویر مرد های همجنسگرایی که لباسی مانند سگ به تن داشتند، به نمایش گذاشته شد و سعی شده بود تا با واکاوی رفتار آنان، علت شیوع این پدیده در جامعه انگلیس مشخص شود.

پایگاه خبری گاردین در گزارشی در سال 2016 می نویسد، این پدیده انسان سگ نما از دل گروه های همجنسگرایی در 15 سال اخیر در کشور انگلیس متولد و سطح دسترسی به اینترنت باعث گسترش آن در جامعه انگلیسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل بیش از 10000 شهروند انگلیسی به سگ + عکس

تبدیل بیش از 10000 شهروند انگلیسی به سگ + عکس