مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 03:052020-06-28اقتصادي

جریمه یک میلیاردی واحدهای متخلف آرد و نان لرستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحدهای متخلف آرد و نان به دلایل مختلف از جمله عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کم فروشی و عدم نصب قیمت ها بیش از 153 میلیون تومان جریمه شده اند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحدهای متخلف آرد و نان به دلایل مختلف از جمله عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کم فروشی و عدم نصب قیمت ها بیش از 153 میلیون تومان جریمه شده اند.

محمدرضا صفی خانی در کارگروه آرد و نان استان، اظهار کرد: سه ماه سال جاری 190 و امسال 216 فقره پرونده در حوزه آرد و نان تشکیل شده که این تعداد نیز رشد 13 درصدی دارد.

وی تصریح کرد: واحدهای متخلف آرد و نان به دلایل مختلف از جمله عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کم فروشی و عدم نصب قیمت ها بیش از 153 میلیون تومان جریمه شده اند درحالی که این رقم در سه ماه سال گذشته 67 میلیون تومان بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین در مورد عملکرد ستاد خبری 124 سازمان صمت لرستان افزود: سه ماهه امسال 379 و بهار سال گذشته 866 شکایت مردمی در این ستاد دریافت شده است.

صفیخانی خاطرنشان کرد: امسال 314 شکایت در بخش کالا و 65 مورد خدمات بود که تاکنون 41 مورد بررسی و 16 فقره منجر به جلب رضایت شاکیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه یک میلیاردی واحدهای متخلف آرد و نان لرستان

جریمه یک میلیاردی واحدهای متخلف آرد و نان لرستان