مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 22:502020-06-28اقتصادي

مصائب روستایی در مازندران وقتی تابستان فرا می رسد!


افراکتی قائم شهر، با همه پیشرفت هایش، چند سالی است که با کمبود جدی آب رو به رو است و در تابستان قطعی آب برای آنها به عادت تبدیل شده، با وجود حفر دو حلقه چاه در این روستا، - به دلیل مجاورت چند روستا در کنار هم و تامین آب برای آنها، افراکتی با مشکل کم آبی رو به رو است.

افراکتی، روستایی در قائم شهر که به دلیل نزدیکی به شهر، تقریبا از بافت روستایی خارج شده است و تنها حفظ ظاهر آن هم وجود اراضی کشاورزی، زراعی و باغی، آن را در میان روستاهای این شهرستان قرار داده است.

روستایی از بخش مرکزی قائم شهر که 45.

85 کیلومترمربع مساحت دارد و بیش از 1000 خانوار نیز در آن زندگی می کنند، روستایی که با وجود ظاهر شهری با کمبودهایی مواجه است و وقتی به فصل تابستان می رسند، مصائب آنها آغاز می شود.

افراکتی با همه پیشرفت هایش، چند سالی است که با کمبود جدی آب رو به رو است و در تابستان قطعی آب برای آنها به عادت تبدیل شده است، با وجود حفر دو حلقه چاه در این روستا، به دلیل مجاورت چند روستا در کنار هم و تامین آب برای مردم این روستاها، افراکتی با مشکل کم آبی رو به رو است.

قصه از آن قرار است که آب یکی از این دو حلقه چاه کاهش یافته و چاه دیگری نیز شن دارد و بنابر این دلایل ابتدایی، این دو حلقه چاه پاسخگوی نیاز مردم این روستا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب روستایی در مازندران وقتی تابستان فرا می رسد!

مصائب روستایی در مازندران وقتی تابستان فرا می رسد!