مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 15:052020-06-28سياسي

لزوم تسریع در اتمام علاج بخشی سد بیدواز اسفراین


نماینده مردم اسفراین با تأکید بر لزوم بهره برداری از ظرفیت سد بیدواز گفت: تأخیر در اجرای علاج بخشی سد بیدواز اسفراین باعث هدررفت آب های جاری شده که باید این عملیات هرچه سریع تر به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین عصر امروز با حضور امام جمعه، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و هماهنگی استانداری خراسان شمالی، مدیرعامل آبفای استان و فرماندار و جمعی مسؤولین پروژه آبرسانی به شهرک سلمان فارسی مورد بهره برداری قرار گرفت و به طور همزمان نیز عملیات اجرایی آبرسانی به 18 روستای این شهرستان آغاز شد.

  در حاشیه آیین طرح های آبفای این شهرستان امان الله حسین پور اظهار کرد: متأسفانه 70 روستای شهرستان اسفراین دارای تنش آبی و 30 روستا نیز در مرز تنش آبی قرار دارند که به همت مسؤولین شهرستان و استان یک اقدام جدی برای حل معضلات آب شرب روستاها شروع شده است.

وی گفت: مقرر گردیده است 105 روستا در قالب طرح مجموعه دشت از آب سد بیدواز بهره مند بشوند و مابقی مجتمع ها نیز با پیگیری مسؤولین به زودی مشکلات آبی آنها حل خواهد شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم تا پایان سال بخش زیادی از روستاهای شهرستان که دارای تنش آبی هستند مشکلات آب شرب آنها حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در اتمام علاج بخشی سد بیدواز اسفراین

لزوم تسریع در اتمام علاج بخشی سد بیدواز اسفراین