مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 14:252020-06-28حوادث

کلاهبردار میلیاردی فضای مجازی در آذربایجان غربی دستگیر شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با ترفند برنده شدن در قرعه کشی اقدام به برداشت وجه از حساب بانکی قربانیان می کرد، - خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا در خصوص جزییات این پرونده اظهارکرد: در پی وصول چندین فقره شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب های مختلف مراتب به صورت ویژه در در دستور کار مأموران پلیس فتا استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از یکسری عملیات سایبری و فنی موفق به شناسایی محل اختفا در یکی از شهرستان های استان همجوار، شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی اکیپی از کارشناسان زبده این پلیس اعزام و متهم را دستگیر کردند.

خرم نیا خاطر نشان کرد: متهم طی تماس تلفنی با شهروندان به بهانه برنده شدن در قرعه کشی کد فعال سازی ورود به سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی (بام) آنها را دریافت و پس از ورود به سامانه مذکور اقدام به برداشت وجه از حساب بانکی مالباختگان می کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی شده ولی با ارائه ادله و مستندات به بزه خود، برداشت غیر مجاز از کارت های بانکی مختلف به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال این اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار میلیاردی فضای مجازی در آذربایجان غربی دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی فضای مجازی در آذربایجان غربی دستگیر شد