مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 12:052020-06-28سياسي

آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار توسعه پیدا کند


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه آموزش های مهارتی بر اساس نیاز بازار کار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای از الزمات توسعه کشور است، اظهار کرد: در شرایط کنونی مراکز آموزش عالی فارغ التحصیلانی را تربیت می کنند که خودشان به تنهایی از قدرت ایجاد اشتغال برخوردار نیستند و در نهایت خروجی مورد نظر مشاهده نمی شود.

وی گفت: امروز مراکز آموزش عالی نیروی توانمند و دارای مهارت همراه با درجه مهندسی پرورش نمی دهند چرا که فردی که مدارک معتبر در حد دکترا و مهندسی از مراکز آموزش عالی دریافت می کند به هیچ وجه نباید بیکار بماند، یک مهندس باید خود یک کارآفرین نمونه باشد در غیر این صورت نمی توان گفت این فرد به درجه مهندسی دست پیدا کرده است.

سلیمی با بیان اینکه رسالت اصلی آموزش های فنی و حرفه ای تربیت مهندس متخصص و با مهارت است، افزود: پرورش نیروهای ماهر، تکنسین و عملیاتی با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای میسر می شود.

در این نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از محتواهای آموزشی ارائه شده از سوی مرکز طی ادوار گذشته، اظهار کرد: این اداره کل در تلاش است با استفاده از ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار توسعه پیدا کند

آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار توسعه پیدا کند