مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 11:402020-06-28پزشكي

دورهمی همدانی ها 174 نفر را به کرونا مبتلا کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برگزاری مهمانی و دورهمی های خانوادگی موجب ابتلای 174 تن به ویروس کرونا در این استان شده است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه برگزاری مهمانی و دورهمی های خانوادگی موجب ابتلای 174 تن به ویروس کرونا در این استان شده است، گفت: همدان همچنان در منطقه سبز از نظر ابتلا به کرونا قرار دارد و هم اینک به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت 270 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که این آمار در همدان 92 نفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رشید حیدری مقدم روز یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: تنها یک فرد مبتلا به کرونا در همدان 48 نفر را در یک مهمانی به بیماری کرونا مبتلا کرده که این روند در تجمعات خانوادگی همچنان به چشم می خورد.

وی بیان کرد: هم اینک شماری از افراد غیربومی مبتلا به ویروس کرونا که ساکن کردستان و کرمانشاه در این استان ها پذیرش نشده و برای بستری و مداوا به همدان آمدند که با توجه به شرایط خاص در بیمارستان های این استان پذیرش می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هم اینک به شدت به دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید بهشتی و امام حسین ملایر (ع) نیاز داریم افزود: یکی از مهمترین نگرانی های علوم پزشکی تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی همدانی ها 174 نفر را به کرونا مبتلا کرد

دورهمی همدانی ها 174 نفر را به کرونا مبتلا کرد