مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-28اقتصادي

هشدار سازمان تعزیرات به محتکران و گران فروشان لاستیک/ فروش فقط با قیمت مصوب مجاز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار تایر در شهر های مختلف کشور روز های پر تلاطمی را تجربه می کند؛ به طوری که عدم ثبات قیمت تایر در سایز های سواری و سبک مشکلات زیادی را برای مالکان این خودرو ها ایجاد کرده و فرآیند دریافت تایر دولتی نیز به دلیل .

- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با تاکید بر لزوم برخورد با گرانی و احتکار تایر در بازار گفت: سازمان تعزیرات با هر گونه گران فروشی، عدم عرضه، احتکار و مخفی کردن تایر مقابله می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار تایر در شهر های مختلف کشور روز های پر تلاطمی را تجربه می کند؛ به طوری که عدم ثبات قیمت تایر در سایز های سواری و سبک مشکلات زیادی را برای مالکان این خودرو ها ایجاد کرده و فرآیند دریافت تایر دولتی نیز به دلیل عدم عرضه مناسب در سایت های فروش آنلاین، بسیار زمانبر و همراه با مشکلات فراوان بوده است.

پس از عدم تخصیص ارز 4200 تومانی برای تامین برخی کالا های اساسی مانند برنج و شکر، این کالا ها در بازار با افزایش قیمت نسبی روبه رو شدند؛ حالا نوبت به لاستیک خودرو رسیده و به بهانه حذف ارز دولتی فرمان قیمت گذاری تایر از دست نهاد های نظارتی خارج شده و با فعالیت افراد سودجو در بازار، قیمت این کالا با افزایش چند برابری مواجه شده است به طوری که حتی با وجود اصلاح قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان تعزیرات به محتکران و گران فروشان لاستیک/ فروش فقط با قیمت مصوب مجاز است

هشدار سازمان تعزیرات به محتکران و گران فروشان لاستیک/ فروش فقط با قیمت مصوب مجاز است