مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:502020-06-28ورزشي

مسئولین کهگیلویه و بویراحمد از فوتبال و فوتسال بانوان حمایت کنند


ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی فوتسال بانوان کشور خواستار حمایت و توجه مسئولین هیات فوتبال استان از فوتبال و فوتسال بانوان شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی فوتسال بانوان کشور خواستار حمایت و توجه مسئولین هیات فوتبال استان از فوتبال و فوتسال بانوان شد.

فهیمه ارزانی افزود: ظرفیت و پتانسیل بازیکنان فوتسال و فوتبال بانوان کهگیلویه بویراحمد در کشور بسیار بالاست و حداقل به اندازه یه تیم بازیکن ملی پوش در تیم های باشگاهی فعالیت می کنند.

وی که فوتبال و فوتسال را از ده سالگی و زیر نظر مهناز آشتیانی مربی نام آشنای فوتسال بانوان استان آغاز کرده از عضویت در تیم های کارای شیراز، ستارگان آریا، شهرداری سیرجان و نامی نو اصفهان خبر وداد و تصریح کرد: در حال حاضر عضو تیم ملی فوتسال زیر 20 سال بانوان کشور هستم.

این ملی پوش فوتسال بانوان کهگیلویه وبویراحمد به ثمر رساندن 11 گل در رقابت های جام کافا که در کشور تاجکستان در سال 1398 برگزار شد بعنوان یکی از افتخارات ورزش خود عنوان و از مهناز آشتیانی، شهناز یاری، مریم جهان نژاد، میترا چین سری، نیلوفر اردلان و نوید محمدی بعنوان مربیان تاثیر گذار در این مدت یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین کهگیلویه و بویراحمد از فوتبال و فوتسال بانوان حمایت کنند

مسئولین کهگیلویه و بویراحمد از فوتبال و فوتسال بانوان حمایت کنند