مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:402020-06-28حوادث

قتل در عروسی


رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی خراسان شمالی از قتل در یک عروسی خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به افزایش استفاده از سلاح شکاری در نزاع و درگیری های این استان، گفت: طی ماه گذشته در یک مراسم عروسی بر اثر وجود اختلافات قبلی نزاع و درگیری رخ داده که در نهایت یکی از افراد طرف مقابل را با چاقو به قتل رسانده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سرهنگ مقصود رستگار در نشست خبری که هشتم تیرماه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، اظهارکرد: طی سه ماه نخست سال جاری میزان نزاع و درگیری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طی سال های 97 و 98 این شاخص روند کاهشی داشت اما امسال افزایش یافته است، عنوان کرد: پایین آمدن آستانه تحمل افراد و وجود درگیری و اختلافات قبلی از عوامل افزایش این مهم است.

رستگار با بیان اینکه نزاع بیشتر در بین جوانان و افراد در رده سنی میان سال رخ می دهد، گفت: در خراسان شمالی قتل با سلاح جنگی نداریم اما استفاده از سلاح های شکاری در نزاع ها گاهی اوقات مشاهده شده و در دیگر موارد هم افراد از قمه، چاقو و چوب و چماق استفاده می کنند.

وی یادآورشد: طی ماه گذشته در یک مراسم عروسی بر اثر وجود اختلافات قبلی نزاع و درگیری رخ داده که در نهایت یکی از افراد طرف مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل در عروسی

قتل در عروسی