مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-28سياسي

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بازوی مشورتی برای مسوولان است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: این شورا بازویی مشورتی برای مسوولان و پیگیر مطالبات مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با رییس کل دادگستری استان که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد، اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جریانی است از نیروهای انقلابی که دل در گرو نظام و رهبری انقلاب را دارند که به منظور برون رفت از مشکلات موجود تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل این شورا برآیندی از ده ها تشکل سیاسی اصولگرا و افراد متشخص و بانفوذ در سطح جامعه است، افزود: نیروهای استخوان دار سیاسی که در عرصه های مختلف انقلاب زحمات زیادی کشیدند و ریشه های این تفکر در استان کردستان هستند در این شورا عضو هستند.

وی بیان کرد: کسی که دل در گروه امام، رهبری و انقلاب دارد در این جریان عضویت دارد و تلاش های اعضای این شورا برآن بود تا مجلسی انقلابی امروز شکل گیرد و می خواهد برای عبور قطار دولت ریل گذاری کند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان یادآور شد: رویکرد ما سعه صدر و صبر و حوصله است و بدور از هیجانات کاذب کار خود را آغاز کردیم و روز به روز منسجم تر فعالیت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بازوی مشورتی برای مسوولان است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بازوی مشورتی برای مسوولان است