مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-28سياسي

حال خوشی در مطالعه و توجه به کتاب و کتابخوانی نداریم


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه کتابخوانی در کشور پایین بوده و حال خوشی در مطالعه و توجه به کتاب و کتابخوانی نداریم.

- کیومرث سرمدی یکشنبه 8 تیرماه در انجمن کتابخانه های عمومی اسدآباد، اظهار کرد: گرانی کتاب، گرانی اقتصاد و معیشت ،سیاست فرهنگی دولت های مختلف و .

در توجه و ترغیب به مطالعه کتاب از جمله عوامل مهم در پایین بودن سرانه کتابخوانی کشور بوده که باید در رفع موانع توجه به کتاب و کتابخوانی در کلان کشور کار شود .

وی با اشاره به نقش مهم کتاب و کتابخوانی در کاهش آسیب های اجتماعی ، کاهش اختلافات زندگی و .

به عنوان محصول مطالعه تصریح کرد: تنها کتابخانه استاندارد استان همدان در شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از مهمترین پروژه های کتابخوانی استان بیش از 10 سال است که با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در محل پارک شهید باهنر اسدآباد نیمه کاره باقی مانده که برای فعال شدن دوباره این پروژه با پیگیری های لازم و ارتباط با وزیر ارشاد اقدام خواهیم کرد و آنچه که در توان است در بحث ارتباطات با مرکز و کشور انجام می دهیم.

سرمدی با تاکید بر توجه به زیر ساخت های تجهیزاتی و امکاناتی کتابخانه ای شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: اسدآبادسرزمین و زادگاه مصلح بزرگ سیدجمال الدین اسدآبادی و نیز بزرگان ، اهالی فن و هنر بسیاری بوده که پتانسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوشی در مطالعه و توجه به کتاب و کتابخوانی نداریم

حال خوشی در مطالعه و توجه به کتاب و کتابخوانی نداریم