مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-28سياسي

ضرورت برنامه ریزی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی برای دهه کرامت


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان، برای اجرای برنامه های متناسب با ایام دهه کرامت برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدپور ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه کرامت اظهار داشت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی برنامه هایی را متناسب با این ایام و با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشنهاد داده و اجرایی کنند که البته بخشنامه هایی در این خصوص به دستگاه های مختلف ارسال شده است.

وی با اشاره به تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور گفت: در استان مسئولیت ستاد اجرایی نقشه مهندسی کشور بر عهده مدیر کل امور اجتماعی استانداری خواهد بود تا اجرای مفاد برش استانی این سند بسیار مهم و نظارت بر اجرای آن را در چارچوب تمهیدات شورای فرهنگ عمومی استان پیگیری کنند.

محمدپور با بیان اینکه موضوعات بسیاری در این نقشه پیش بینی شده است، گفت: محمل اصلی بحث در خصوص این نقشه، شورای فرهنگ عمومی بوده و پس از تنظیم، به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد تا این نقشه راه را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برنامه ریزی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی برای دهه کرامت

ضرورت برنامه ریزی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی برای دهه کرامت