مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 09:352020-06-28سياسي

آموزش ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی به خانواده های زندانیان


مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز از امضای قرارداد اجرای آموزش مهارت های اخلاقی و زندگی برای خانواده های زندانیان خبر داد.

- جبار باقری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام جدی دستگاه های اجرایی برای کاهش آسیب های اجتماعی، انجمن حمایت زندانیان مرکز با انعقاد قرارداد با اداره کل زندان های استان تهران و نیز مساعدت سازمان اجتماعی کشور، به برگزاری کارگاه های آموزشی حول محور ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی ویژه فرزندان و همسران زندانیان اقدام کرده است.

وی تأکید کرد: با صرف اعتبار فوق آموزش هایی نظیر مدیریت هیجانات، مهارت کنترل خشم و مهارت مدیریت استرس،  پیشگیری از خطرات و سوء استفاده از اینترنت و استفاده بهینه از فضای مجازی به بیش از 500 نفر از اعضای خانواده محکومین بیش از 6 ماه حبس ارائه می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز افزود: خوشبختانه با همکاری و بهره مندی از فضاهای فرهنگی، آموزشی شهرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی، این آموزش ها در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 واقع در میدان خراسان برگزار شد و استقبال خوبی از سوی خانواده ها به عمل آمد؛ همچنین همزمان با آموزش همسران زندانیان، فرزندان آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی به خانواده های زندانیان

آموزش ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی به خانواده های زندانیان